Центр надання адміністративних послуг

Радивилівська територіальна громада

Оформлення та реєстрація будинкових книг у разі втрати або для новоутворених будинків


Ідентифікатор послуги: 01924

Повна назва: Оформлення та реєстрація будинкових книг у разі втрати або для новоутворених будинків

Інформація про послугу: Постановою КМУ від 07.02.2021 № 265 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" не передбачено ведення таких книг та надання цих книг для реєстрації. Послуга надається на підставі індивідуального рішення кожного органу місцевого самоврядування в межах території.

Строк: 30 днів (календарні)

Вартість: Безоплатне надання

Інформаційні та технологічні картки послуг, інші додаткові файли

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 30 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява
  • Документ, що підтверджує право власності на будинок (квартиру) або на його частину
  • Нова будинкова книга (придбана мешканцями)
  • Паспорти всіх власників (співвласників) будинку та всіх зареєстрованих, свідоцтва про народження дітей
  • Попередню будинкову книгу (у разі її заміни або виділу (поділу) жилого будинку (квартири))
  • Технічний паспорт на житловий будинок (квартиру)

Умови і випадки надання

Оформлення та реєстрація будинкових книг у разі втрати або для новоутворених будинків здійснюється органом місцевого самоврядування за заявами власників будинків, квартир, житлових приміщень тощо у разі:- введення в експлуатацію новозбудованого житлового будинку;
- заміни використаної, зіпсованої чи втраченої будинкової книги;
- зміни власника(-ів) будинку, квартири, житлового приміщення тощо;
- виділу (поділу), об’єднання житлового будинку, квартири, житлового приміщення тощо.Оформлення та реєстрація будинкових книг здійснюється через Центр надання адміністративних послуг.


Результати та способи отримання результату
  • Будинкова книга
  • Відмова у наданні послуги
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 30 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Подані документи не відповідають вимогам законодавства. Подано неповний пакет документ. Помічника фізичної особи або саму особу визнано недієздатними.

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" ст. 1